rosario



tjabba

tog baten tillbaka till buenosaires, forsta klass. Vi fick champange.
forsta klass, for att det inte fanns nagot annat.
tog bussen till rosario
01.30 var vi framme.
ar nu pa vart nya hostel & kl ar 03.49.
fint stalle, dock alldeles for manga lediga rum, vi borjar misstanka nagot skumt med detta hostel.
haha.
Frulle serveras fram till 11, det ar mycket positivt. De andra serverar bara fram till 10 och da sover man ju!
Har stannar vi tills pa lordag och aker vidare till iguazu fallen. Langtar som en tok!
Vart mal ar att vara dar pa sondag, till mackes 20 ars dag.

Lite fakta om rosaria da, argentinas "andra stad" och staden dar Che Guevara foddes!

tjingtjong

image250
imorgon ska vi ut pa che vandring.



.

Kommentarer
Postat av: maco

orka baita bild,,, dalig fantasi av dig fyyy

2008-03-28 @ 08:14:28
Postat av: malin

jag saknar eeeerrr! framforallt nu nar jag halsar pa i norrpan :(
bra att ni lanka till er blogg, for jag hittar den aldrig annars, haha! skriver alltid fel!!
ni vet att dom spelar alla som inte dansar ar valdtaktsman ute va? eller max gor, jag tjata lite pa han sa nu spelas den ratt ofta :D jag ska se till sa han spelar den nar vi ar i barce tillsammans ocksa :)'
hur mar ni annars? bra?
ta hand om varandra & er sjalva!!
PUSS & KARLEK!

2008-03-28 @ 11:41:23
URL: http://heymalin.blogg.se
Postat av: alesssssandra

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ DIN bitch hahahaha jag vill oxå hänga me till fallet.. :D .. halå asså du har inte sett en film som heter Hostel va`? hahahaha de är den LÄSKIGASTE filmen om hostel's.. berättar mer när du kommer hem hahaha... så du inte blir rädd :P.. cuidateeee puss o kjaaammm p.s pappa säger att de e strejk i argentina så ni kanske inte får nån mat hahaha.. strejk om varor.. sen att vägarna till bolivia är blockerade puesssssssss haha.. LÄS TIDNINGEN ME ANDRA ORD hehehe.. chaoooooooo

2008-03-28 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0