kalas pa tangocity med sprej!

MARCO aka yr: aaaaaaaaa varsta dragen get-pappan:D:D wuuuuuuuuuuuuuuoooooooooooooooooooooooooh pappa grappa o slappa i en trappa o rappa om en


rebecca aka:   jag har blasor o klagar inte! :     uuscha, jag lovar jag har stans storsta blasor...men vad gor det  nar man ar i denna underbarastad??!



karoline aka VAAAAA?! : WIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO gratis ol i tva timmar for 40 svenska riksdaleeeeeeeeeeer. vi gilllar det tjockt med massa fett mycket iallafall i min batsman mossa& zebrablommiga taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaajts-!!! FI FAN, buenos airesi te amo!!!




hola cortala tienen cigarros? ME llamo rebecca/marcoos, siiiiii si, noooo nooo gracias. det ar orden rebecca&mnacke lart sig hahah.

alltsa..... fan jag asr sa stolt over marcus och rebecca, ni ska bara veta hur mycket de forstar av spanskan !

jag blir riktigt imponerad, pa riktigt! de forstar nar foolk pratar med dem och kan svarra mycket bRARARARAR

fiiiiiiiiiiiiiiiii faan vad dem ar dutkigan, typ una cerveza porvaafro hahah och alla tycker att vi ar dumma i skallen.
for vi skriker och skrattar hela tiden ish ish. vi ar nog yngst av alla resande hahahaha

oh herregud familjen jedeback och familjen wikstrom, ni ska vara riktigt stolta over era sma barn, det ar sjukt duktiga pa spanskan! trots att JAG FAR TVINGA DEM ATT PRATA....ibland hiuhi..

ps. TILL vara familjer: nu kan vi laga mat!! sa forbered er pa riktigt duktiga kockar nar vi kommer hem, vi KAN laga mat! OCH NI VET JU HUR DUKTIG vi var innan hahaha. 

puuusssssssssssssssssssss 


Kommentarer
Postat av: Alexandra

HOOOOOOOOOOOOOOLA HERMANITOOO!!! hahahaha FYFAN VA GLAD JA BLIR ÖVER DITT INNLÄGG!! KAN KÄNNA HUR LYCKLIG DU ÄR :D:D:D de måste va så kuuuuuuul o galet där!!! DU JA SKA FAN OXÅ GÖRA EN SÅN RESA hahahaha blev RIIIIIIIIKTIGT SUGEN!! haha :D:D hoppas ni forsätter o ha det lika kuuuuuuul:D... o vad grymmt att becca o macke fattar spanska!!! ... festa för mig med sizzzzzzzz!!! :D o ha de så kul!!! Ta hand om dig!! din galnadåligakock hahaha.. cheeeeeeee pues cuidateeeeeeeee hahaha.. Chaooooooooooooooo :D

2008-03-14 @ 23:24:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0