jag vet, jag ar sa himla virrig.

jag ar ledsen att gora er besviken, men det var den rosa mp3:n jag forlorade. Jag vet, typiskt dig karro! TYYPISkt.
men jag vet inte vart jag har min hjarna ibland, well, jag tappade inte bort mig iaf, jag finns kvar. Haha, tror jag !
Nej men, sjlavklart har jag forlorat mina dyrbaraste saker: min rosa mp3, min alskade fjallraven jacka & mitt kamera batteri. Naval, har insett att materiella ting inte ar allt i livet!

Jag tackar&bugar for alejandro som lanade ut sin analogakamera till mig, den fungerar alldese utmarkt!

Nu ar vi i buenos aires, underbart, kan jag saga mer? nej.
allt ar bara valdigt underbart har. sadar, som man forvantar sig att det ska vara.

Sitter pa hostelets bar, riktigt underbart hostel som nagra tipsade oss om. Hostel inn....bor aven i den gamla delen av staden; san telmo. Blir kvar har i ca tva veckor & har traffat en lite van fran ecuador, hon ar snall :)
Nu ropar olen pa mig, hehih.

CHao amigos! // karline&rebecca

Kommentarer
Postat av: MAMI

Hej min Älskling men vi älskar dig iaf. :)du får vara virrig:) bara du mår bra d viktigast!!!kul att ni har d bra där i Buenos Aires,hoppas ni lägger in bilder!! å var försiktiga med drickandet...typiskt Mami:)men ta hand om varandra å forsätt att ha kullllllll!!!! Puss å tusen kramar din Familj PUSSS MAMI Chaooo

2008-03-11 @ 09:58:16
Postat av: emma

hahah:D naee men skit samma saker kan man alltid köpa nya av :)
som sagt viktigt att ni mår bra :)
hat så kul :D med eran nya vän.. hihih

2008-03-11 @ 10:19:57
Postat av: papa

Hola hija espero que todo bien saludos amarcus y becca bueno hoy te mande la bateria para tu camara asi que cuando vuelvas a chile estara donde tu tia y como esta el español de marcus y becca ojala digan algo ya cuidense chaooooo

2008-03-11 @ 13:52:45
Postat av: Alexandra

hahahahahaha AAAAAAAAAAAAA där virrig! HAHAHAHAHAHA O ALLE LÅNA DIG HANS KAMERA??? HUUUUUUR VÅGA HAN HAHAHAHA.. :D han vet inte va han gav sig in på :D skojjjjjjjjjja.. fan va kul att ni mår bra o såå!! är de fint där?? varmmmtt?? Cuidate mucho sizzzz pasen la bieeeeeeeen o festa mkt moahaha.. va kung i baren :P chaooooooooooooo

2008-03-11 @ 15:31:39
Postat av: Ejlin Bejlin

haha karro det förvanar mig inte :D Pratade med esco om varat första minne av dig: Vet du att hjärnan kan sprängas om du haller inne nysningen? VA???!!! haha du är söt :) sag att ni skulle till Montevideo, där har jag contacts :P Om ni skulle behöva hjälp med nagot kan du ju säga till! pusspuss!

2008-03-13 @ 20:18:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0