min fina mamma

I forrigar var jag och besokte mormor&morfar igen.
Mormor far paminna morfar om vem jag ar var och varannan minut, det ar lite roligt.
Och varje gang sager han, jahaaa! Men da ar ju du mitt barnbarn. Sa ler han stort!
Iallafall, jag och rebecca gick dit da vi hade varit pa stranden o degat. De bjod oss
pa te och vittbrod(som man alltid ater har,ack!) Sedan tog mormor fram en hel hog med
bilder pa nar mamma var yngre. Och jag fotade en del. Man har alltid fatt hora en massa,
men aldrig fatt se bilder. Sa det var ritkigt kul :)


mormor&morfar
jag smygotade mormor&morfar. Har plockar hon ner muggar.

342350-54
& sedan kom hon pa mig med smygotandent!


litenmamma
har ar min sota mamma nar hon var liten.


342350-65
har blev hon nunna med sin kusin claudia..haha nej, men var det konfirmation eller nagot?


342350-64
min mamma var och ar en duktig dansor :)


342350-61
prima ballerina! Sa fina bilder fanns det pa mami :)


342350-60
Min morfar var en riktigt batsman, han akte jorden runt med baten som
han jobbade pa. Har ar hunken pa en strand i mexico. Han var bla i Newyork&nya zeeland,
hans passion blev engelskan.  Han har kvar sin engelska bok fran 70talet,&om kvallarna
laser han den och skriver. Det visade han mig nar vi var dar (:


342350-58
Mamma var aven en duktig gymnast :)


342350-70
duktiga mamma tar emot nagot diplom i en traditionell dansdrakt

342350-57
och simmerska? hih

mor
fina mor


342350-69
Det har ar min moster. En av min mammas halvsystrar som inte langre bor
i norra chile. Sa har tyvarr inte traffat nagon av dem. Mamma, vad heter denna moster?


342350-71
ohh, jag onskar att mamma hade sparat alla sina klader, skor&smycken!



Lite bilder pa oss nu va...

litenalex
har ar lite bilder som fanns med i hogen. Har ar min storesyster alex nar
hon inte var storre an en tumme!

342350-68
har ar alex, jag&alle. The super gang!

342350-62
har ar min morbor&alex i svergie

342350-72
nar jag var ett litet barn, nar jag var ett vardsvinsbarrrrrrrrn! (lejonkungen)



342350-68
mamma,alex&jag! :D  <3

342350-59
& sist men inte minst. Mamma&jag :)

Tack&hej!
 
Nu ska jag nog till markanden och fynda billiga secondhand klader.


Kommentarer
Postat av: Elutt

vad roligt det måste ha varit att få se bilderna:) fina bilder:)

2008-01-18 @ 18:26:02
Postat av: Alexandra

Vilka fina bilder! :D de va kul o se dom! haha the gang.. bästa.. fan hälsa mormor o morfar från mig jätte mkt:))

2008-01-18 @ 23:14:14
Postat av: Rosita

HEJ MIN ÄLSKLING!!!DU GJORDE MIG SÅ GLAD!!!!!vilka fina bilder vad roligt att du har fått sett så mycket bilder hos mina kära föräldrar...det är bilder som jag hade nästan glömt att de fanns...så duktig mamma var å är:)tack min älskling!!! å blev glad att få se mormor å morfar mina gamla föräldrar.Hälsa så mycket till de få se om jag kan prata med de nån dag med webbcam..PUSS ÄLSKAR DIG!!!ta hand om dig å ta hand om varandra !!!hälsa macke å becka chaooooooooo MAMI

2008-01-19 @ 13:36:25
Postat av: Rosita

HEJ!! glömde din moster på bilden heter Maria Lidia det är hon som läser till lärare!hon är äldst chaoo pussMAMI

2008-01-19 @ 14:54:13
Postat av: emmma :)

hahah va coolt :D shit din mamma e lik eveee.. heeelt sjukt:d haha

wohoo hoppas ni har kul. :D

2008-01-19 @ 19:50:02
Postat av: malin

OH, vad bra ni har det!! saknar er :(
allt gar bra med han-som-inte-far-namnas-vid-namn, dock borja vi typ "braka" igar, men det ar bra nu, haha. han var lite skum igar!
vi ska pa nasty imorgon!!! de spela yelle i red room forra gangen, vi blev gaalna :D & sa har jag blivit lite baknt med djn pa moog, max kanner tydligen honom. haha!
angtar tills ni kommmer!!!!
KARLEK!

2008-01-20 @ 16:32:42
URL: http://heymalin.blogg.se
Postat av: Anonym

hej däär.. loggades ur=(. Men jag ringer klockan tio imorn så ni vet det. saknar er pussarr

2008-01-21 @ 02:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0