lykke li och sedan gar solen ned

en kvall gick vi till den svarta stranden &njot av solnedgangen
det var vackert&jag undrar varfor vi inte gor det lite oftare.
Lykke Li, alldeles for bra. Hennes ljuva stamma vaknar jag&somnar jag till.
For tillfallet somnar jag av ljudet fran flakten, har inte orkat ladda min mp3.
lat som jag ar. Just nu onskar jag att jag kunde stamma min nya alldeles
for billiga gitarr. sa man kan skapa aven har. musik ar fint, det vet ni va.
God natt!/karoline

ps. idag hangde marcus otvattad tvatt! hahaaaaa....




342350-48


342350-52




342350-50


342350-49


342350-47


solnedgang



342350-51sedan vandrade vi hem.

Kommentarer
Postat av: Ejlinbejlin

ahhh vad mysigt det ser ut! vill ocksa ha det sa! becka ser liten kristen ut pa korten med armarna.. typ som att hon tror att hon ar jesus eller natt ;)

2008-01-17 @ 10:49:30
Postat av: Alexandra

hahahaha asså ett ord, ni e heeeeeeeeelt galna :D ok de där va nog mer än ett ord... fan garvar varje gång ja läser din blogg... krabban va bästa posen ahahahah... vi ses snart sizzzzzzzzz.cuidateeeee POOOOOOOOOO Y COME ARTOS COMPLETSO POOOOOOOO HAHAH

2008-01-17 @ 11:52:18
Postat av: emma$

ih va kul o fint. :)

imorrn ska ja pierca tungan karro :D haha
men det får du ju inte se förns i sommar.
so loong ..

2008-01-17 @ 14:20:51
Postat av: Karrrooo

Ejlinbeeeeejlin: hihi vad kul att du hittat hiT! Jaaa becca har gatt och blivit strikt religios! haha. Hoppas du har det finfint i spanien! Sa ses vi igen till sommaren :D

Alex: hahahaaa yiaaaaa, vi ar lite tokiga va!

Emma: WOOOOOOOW din galning hur vagar du!?? :D fi fannn vad kooolt, det ska jag allt kolla in!! HA det finast sa ses vi till sommmnarrrrn

2008-01-17 @ 22:50:30
Postat av: Rosita

HEJ MIN LUFFAR TJEJ!!!! älskar dina bilder du är lika tokig som din mor!!!hihihi jag vill så gärna åka till er:)!!! Ta hand om er MAMI!!!!ÄLSKAR DIG TE AMO HIJA MIA!!!!

2008-01-19 @ 11:30:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0