lalalalaaaaaaaaaa.

vi har bestamt oss far att lamna tocopilla mandagen den 18 februari. For att sedan resa runt i forst och framst peru, bolivia och argentina. Vi har lagt upp en liten budget, det ser bra ut aven om vi far leva pa ris i nagra manader.
Kanner mig peppad, forvantansfull,nervos o ja, en massa kanslor strommar runt i min kropp. Tiden har har varit mer som en sol semester, fast anda inte, man har haft boende o mat i princip helt gratis. Och man har inte behovt oroa sig for nagot. Har har vi i princip bara levt som kungar, fattiga kungar (: De riktiga utmaningarna kommer nar vi ger oss ut pa egen hand, helt utan nagra slaktingar att kunna luta sig mot. Iallafall, sa planerar vi att fara tillbaka till tocopilla efter den 18maj, for att hamta vara resevaskor o sa, sa blir vi kvar har i 1-2 veckor for att sedan dra soderut och sedan over atlanten tillbaka till ett somrigt svergie & alla kara dar hemma!   

sa ser planen ut for tillfallet :)

iDag skulle vi vandrat upp pa bergen, men det har blast ovanligt mycket sa skippa det. Inget bad blev det idag heller, vi har forsokt planera var resa lite...men gar inte sa vart bra sa vi far ta det som det kommer istallet.
Snart ska jag,rebecca&marcus hem till min mormor&morfar for att dricka te.
Ikvall far vi se vad som sker. Det ar fredag (:

Hoppas alla mar bra dar hemma, saknar er .¡¡

ps. min kamera har blivit fixad for ca 500svenskakronor. En onodig utgift men
hade blivit dyrare hemma sa...&nu kan jag fota en massa mer.


snoopy
det har ar snoppy, den andra hunden. !

Kommentarer
Postat av: Alexandra

De kommer gå bra syrran! :D de måste kännas heelt kul... ska ni till Machupichu?? vandra inka leden !! fan va kul ja blir för eran skull.. :D ta hand om er ... o halåååååå lägg in mer bilder hahahaha... snoopyyy e han snäll el? :)).. Chauu

2008-01-25 @ 22:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0