Inatt dromde jag om gotgatan&er

inatt dromde jag om er

Godmorgon! Klockan ar nu tio i ett, kanns som morgon. Marcus&rebecca ligger fortfarande och degar!
Bilden ovanfor, tog typ tio minuter att ladda upp ! haha, sa da forstar ni varfor det blir fa bilder. Men
ska ladda upp fler nar jag/vi har lite mer talamod.

&mallan mons pubis! Det basta sattet att halla kontakt blir nog bloggen, eller msn! :) Vi foljer dina aventyr i barcelona hihi.

Om dagarna badar vi&bara tar det lungt. Gar pa "stan" och kollar runt. Umgas med mina slaktingar,& om kvallarna tar vi en svang till nagon bar eller tar det lungt :)  ja, vi bara njuter for tillfallet! & blir bortskamda! Frukost och mat serverad varje dag, och mirta stadar varat rum varje dag! Mirta ar en jatte snall kvinna som jobbar hemma hos min faster som staderska, att ha staderska ar nog ganska vanligt har, sa det ar inte sa att vi kommit till nagot slott! hihi.

 Vi aker vidare till peru runt den 15 februari, efter min 20 ars dag! Wiho. Sedan blir det
bolivia, tillbaka och sedan vidare till argentina och sedan far det ga som det gar, vi hamnar dar vi hamnar!


NU ringer esco fran sverige ! :D vad glad jag blir!    

&nu vakna macke&becca till liv :)

Puss&kram allesammans

Kommentarer
Postat av: escoo

nu saknar jag er ännu merrrrr mina hjärtan

2008-01-11 @ 17:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0