kalas

hej, Mitt kalas var fint, allt var fint.
Tartan och maten var helt underbar.
En duktig kille(som senare slappte in oss gratis pa pelikanen, stadens enda disko) lagade var mat.
Hans vegetariska ratt var helt magisk, okej, lite overdrivet men anda. Han gjorde crepe( pannkakor) med
champinioner i och vid sidan om kroketter, stektpaprika, smaksatt ris & en jatte god sas. MMMMM.
 
sedan hade stolarna rosa rosetter, bor jag saga mer?
de onskade gasterna kom och jag trivdes.
Jag blev glatt overraskad av de gavor jag fick och runt ett tiden
borjade folk rora sig hemmat. Da gick vi & nagra till till pelikanen.


342350-209


 342350-210
tia claudia, mormor & lilla arranzazu.

342350-208
tio armando var dar (alex, tio chistoso, minns du?)


342350-207
goda maten

342350-211
rebecca,karoline, syssling-claudia & hennes kille guille pa palicano.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Ohmygod.. blir helt rörd av att se bilderna... va fina bilder! :D.. din kväll där måste ha blivit oförglömlig!! :D.. de såg så najs ut!.. wohooooo.. fin bild på abuelita, tia du o aranzaa.. hahahaha jaaaaaaaaaa o ja minns tio chistoso :D:D HAHA.. men han hade inte på sig den coooola reggea mössan ju hahaha.. den fattades :D... Ha de bäst syrran!! ta hand om er.. saknar er, hälsa alla :D Chauliiiin

2008-02-19 @ 10:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0