hallo i lingonskogen






Hoppas ni inte missforstod varat lilla skamt nagra inlagg tidigare,
dar vi skrev att vi bestamt oss for att aka hem. For det inte skulle funka och blablabla.
For sa AR DET VERKLIGEN INTE ! hihi Men bara for o gora det klart for er sa
har vi inga som helst tvivel pa var resa ut i varlden.
Sa fort doktorn ger oss klartecken(vilket kan vara imorgon) sa ger vi oss av till var andra destination; Peru.

Igar kom ett yngre par hem till oss,  de hade vart pa machu picchu forra aret (de ar slakt till mina kusiner)
Naval, de var helt underbara och gav oss de allra basta tipsen, pa hostell, mat, resebolag, vilka transportmedel som ar bast och framforallt billigast, samt vilka platser som vi i princip maste besoka runt cuzco och ja allt! Vad hade vi gjort utan dem? machu picchu ar ju verkligen en turistfalla, sa nu ar vi pa hugget och ska inte lata oss luras av nagon! Vi har nummer och adresser och allt. Blir nog inkaleden for oss, den fyra dagars vandringen fran cuzco till machu, men som sagt. Vi har inga somhelst tvivel, eller tankar pa att vanda hem till svergie, det var ett litetlitet skamt.

IDag ska vi laga mat, vi ska laga den vegetariska ratten vi fick pa kalaset. Hoppas det blir atbart.



342350-212
mac&bec tyckte om efterratten

 
342350-213
& jag tyckte om den lilla fina vaskan jag fick.




Fred&karlek

Kommentarer
Postat av: Alexandra

Vilken fin väska du fick :D, vem fick du den av??.. yeaaah va kul att ni drar ti PERUUUUUUUU.. WOHO :D ta massa bilder hahaha.. miss yaaa chau zizzz

2008-02-19 @ 22:04:55
Postat av: KAROLine

tjabba krabba alex! vaskan fick jag av nagra jag inte ens kande haha. Men av miguels bror och hans fru (: As fiin. Fan, vet du vad. Pappa rakade tappa mitt batteri till min kamera :/ fuckin shit. han tappade det bakom trappen och det ar helt omojligt att fa upp den. De suger , jag kan intr fota. Men macke&becca far vara flitiga fotografer!

MIss you ses i sommar!!

2008-02-20 @ 16:19:17
Postat av: Alexandra

shaaaaaabba habba wabba hahaha.. ameeeeee shitt pappa han oxåååå.. hahaha men kan ni inte gräva ett hål o ta upp den :D :P .. ja väska va as fiiiin.. :D.. lägg in mer bilder sen när du kan, de e så kul o seee!! Cuidatetetetete.. chaooooooo

2008-02-20 @ 17:04:01
Postat av: emma

heellu svarar här istället för min blogg.hahah aah fan ja har fått jobb på max i norrkan. ringde dit o tjata lite. hihii:D så första mars flyttar ja home :D ska bli skönt men aa som sagt endå sorligt. men fan va nice det blir i sommar kan vi göra massa hohihi :D saknar er ! kom hem snart :D

Pusspuss o kram på er :D

2008-02-20 @ 23:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0