Caleta buena

Hola!

Idag ar det tisdag, imorgon ar det var sista heldag i tocopilla.
Senare blir det att besoka mormor&morfar.

I sondags kom robertino och tuta utanfor varat hem runt 12 tiden.
Min faster kom upp till rummet, jag sa: be honom komma senare vi sover.
Sedan vaknade jag till, hemsk kande jag mig som sagt sa.
Han skulle ta med oss till en strand utanfor staden och bjussa pa lunch.

vi ringde, han kom. Mot caleta buena!
Helt underbart, kande oss som i O.C.
Pa motorvagen i den roda picupen,
med bergen till hoger om oss och havet till vanster & vinden i haret.
Hans tva vanner satt dar bak pa flaket(?)
At sedan pa varldens mysigaste strandhak, fiske stalle.
Sadar fattigt underbart fint. Alldeles perfekt stokigt&litet. Med vaggar av fiskenat.
Med torkade skoldpaddsskal, krabbor och snackor pa vaggarna.
&maten var magnifik! Sedan lag vi pa stranden hela eftermiddagen, korde sedan hemat.
Da kandes det annu mer som i O.C. (haha) Med solnedgangen hela vagen.
Underbart!

Nu sitter jag har sjalv, marcus ar ute & rebecca ar ute nagonstans med robertino(hihihi)

ps. vi alskar farskpressad mangojuice.

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hahahahaha OC yeaaaaaaah... robertino
haha ualalalalal

2008-02-28 @ 21:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0