i think i need a new heart. lilla svealand. mabye you were just another sweet nothing. now where has it been the good old wild days .




nu ska jag förflytta mig igen.
den tolfte januari bär det av.
Barcelona står på den lilla stora listan.
hej då tosrvikssvängen.

kanske återkommer jag en vacker dag.

nu är det snart ett år sedan vi for till Sydamerika. när man blir stor går tiden för fort..
hur allt förändras under bara ett år. från bra till mindre bra...
jag lämnar en fin stad med fina människor som jag kommer sakna.




cordoba, argentina.

cusco, peru.


and wheel is still turning where am i going
heading on a rocky part of my life
and still searching for the nice road to have my part



.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0