para parauguay



buenas tardes

idag kopte vi fina ryggsackar
at mycket god pasta
solade vid poolen (som vi tycker ar en bakteriehard)
och ringde hem till sverige alldeles for sent
forlat om vi vackte er hihi

imorgon ser vi vad som sker, mot paraguay ska vi i allafall,
for att komma till bolivia lite snabbare.
Det blir drygt 2 veckor i bolivia och drygt 3 veckor i peru
(jisses, tva manader kanns som ingenting nar man raknar upp veckorna!)
sedan blir det tocopilla igen i ca tva veckor. mmm det ska bli fint att komma
tillbaka till lilla harliga tocopilla och farmors mat och harliga stranden.


Hoppas ni har det bra dar hemma & att varen borjar ta over i staden

sol&varme

karoline/rebecca



--

Kommentarer
Postat av: MAMI

Hej min älskling jag blev sååååååå GLAD!!! när du ringde vi saknar dig jätte mycket nu !!! vi ses snart igen!!!:) det är inte mycket kvar yuppiiii!!! vi hoppas ni får det jätte bra å att ni mår toppen ta hand om varandra tänker på dig varje dag!!!! VI ÄLSKAR DIG !!! MÅNGA KRAMAR Å PUSSAR TILL ER ALLA!! MAMI CHAOOO

2008-04-03 @ 14:59:16
Postat av: emma

jaaaa det är vååår här nu o det är underbart! hihi
längtar tills ni kommer hem..
så vi kan skapa lite minnen tillsammans.
puss o kram!

2008-04-03 @ 17:35:49
Postat av: malin

ah, jag bara langtar tills vi ses igen & bara far vara vi igen! :) nar ar det ni kommer hem? jag kommer vara hemma 4-15 juni, som det ser ut nu! da ar det ganghang varje dag, tycker jag! :) ah, jag saknar er sa mycket!!!!
vi ses snart, ida halsar sakert (jag jobbar sa hon ar inte har)!
PUSS & KARLEK & MASSA GANGHANG!

2008-04-03 @ 17:50:10
URL: http://heymalin.blogg.se
Postat av: Alexandra

Schululuuuuwww lilla lady!!! hahahaha du håller på att missa VÄRLDENS ROLIGASTE SERIE, lilla al fadjiiii o co heter den hahahahaha asså du kommer bajsa på dig av skratt HAHAHA.. :D:D fan va kul att ni ska till PARAHUAYYYY wuhuuuuuuuuuu o ja hörde när du ringde hem:D men ja sov haha.. juste nathas mamma undra om du har nathas abuelitos nr för ni kan bo hos dom sa hon om ni åker till cochabamba .. =).. .. CUIDATE :D HA DE SÅ KUL!!!!

2008-04-03 @ 21:11:06
Postat av: oscar

hola loca como esta la vida de mataperros?
nosotros bien como las hue.... ! skojar
saludos a tu amiga y saludos al macke en sus 20 anos
cuidense!!!!!!!!!!!

2008-04-05 @ 22:10:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0